Dit kan bij het aanmeldportaal van je desbetreffende zorginstelling op de website. Deze kun je vinden bij “aanvragen” waarbij je kunt zoeken naar je eigen zorginstelling. Hiervoor is wel een wachtwoord benodigd. Heb je deze niet? Neem dan contact op met klantenservice@fiveth.nl
Kun je je zorginstelling niet vinden? Neem dan contact op met Fiveth voor de mogelijkheden.
Dit kan bij het aanmeldportaal van je desbetreffende zorginstelling op de website. Deze kun je vinden bij “aanvragen” waarbij je kunt zoeken naar je eigen zorginstelling. Hiervoor is wel een wachtwoord benodigd. Heb je deze niet? Neem dan contact op met klantenservice@fiveth.nl
Neem contact op met de klantenservice via: klantenservice@fiveth.nl
Noteer graag de volgende gegevens in deze e-mail, zodat wij de inloggegevens kunnen toesturen:
Dit kan bij het aanmeldportaal van je desbetreffende zorginstelling op de website. Deze kun je vinden bij “aanvragen” waarbij je kunt zoeken naar je eigen zorginstelling. Hiervoor is wel een wachtwoord benodigd. Heb je deze niet? Neem dan contact op met klantenservice@fiveth.nl
Door contact op te nemen met klantenservice@fiveth.nl. Daar kan je pakketwijzigingen aanvragen.
Maak vrijblijvend een afspraak via klantenservice@fiveth.nl of via 088-1105123. Voor meer informatie kan de whitepaper gedownload worden via www.fiveth.nl/whitepaper
Contact opnemen met de klantenservice van Fiveth kan via: klantenservice@fiveth.nl of telefonisch op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur via 088-1105123. Daarnaast kan het contactformulier ingevuld worden via onze website.
Deze kun je vinden bij “aanvragen” waarbij je kunt zoeken naar je eigen zorginstelling. Hiervoor is wel een wachtwoord benodigd. Heb je deze niet? Neem dan contact op met de klantenservice van Fiveth.
Op de website zijn de basispakketten te vinden onder producten en diensten, deze kan per zorginstelling afwijken van de standaard. Klik hier voor de zenderlijst en pakketten.
Dit kan bij het aanmeldportaal van je desbetreffende zorginstelling op de website. Deze kun je vinden bij “aanvragen” waarbij je kunt zoeken naar je eigen zorginstelling. Hiervoor is wel een wachtwoord benodigd. Heb je deze niet? Neem dan contact op met klantenservice@fiveth.nl
Door contact op te nemen met klantenservice@fiveth.nl. Daar kan je pakketwijzigingen aanvragen.
Om gebruik te maken van de functionaliteiten op uw TV, dient u de afstandsbediening te gebruiken die u ontvangen heeft bij de aanschaf van uw TV.
De afstandsbediening die gekoppeld is aan de TV-ontvanger, is alleen te gebruiken voor het gebruik van de TV-ontvanger.
Dat is standaard niet mogelijk, is de wens er wel? Neem dan even contact op met klantenservice@fiveth.nl
Dat is per zorginstelling verschillend. Klik hier voor de meest gangbare zenderlijst en zenderpakketten. Wil je graag een extra zenderpakket, neem dan even contact op met klantenservice@fiveth.nl
Graag de onderstaande gegevens erbij vermelden:
Haal de ronde zwarte stekker voor 10 seconden uit de TV-ontvanger en plaats hem daarna weer terug. De TV-ontvanger krijg een herstart, dit kan even duren. Daarna zal er weer beeld moeten komen. Werkt dit niet? Neem contact op met klantenservice@fiveth.nl.
Graag de onderstaande gegevens even vermelden:
Dat is op dit moment niet mogelijk.
Neem contact op met klantenservice@fiveth.nl en geef aan welke wijziging je wilt doorgeven. Graag de onderstaande gegevens erbij vermelden:
Nee deze wordt te allen tijde geïnstalleerd door een monteur van Fiveth.
Neem contact op met klantenservice@fiveth.nl. Vermeld graag een heldere omschrijving. Wat zijn de problemen? Wanneer doen de problemen zich voor? Op welke zenders zijn de problemen? Indien mogelijk mag er ook een filmpje bijgevoegd worden. Graag de onderstaande gegevens erbij vermelden:
Dat de TV-ontvanger geen beeld geeft is een vrij algemeen begrip en kan meerdere oorzaken hebben. Klik hier voor een lijst met meest voorkomende storingen. Staat de omschrijving er niet tussen? Haal dan even de zwarte ronde stekker voor 10 seconden uit de ontvanger. Daarna kan deze teruggeplaatst worden en zal de TV-ontvanger een herstart krijgen, dit kan even duren.
Dat de TV-ontvanger het niet doet is een vrij algemeen begrip en kan meerdere oorzaken hebben. Klik hier voor een lijst met meest voorkomende storingen. Staat de omschrijving er niet tussen? Haal dan de zwarte ronde stekker voor 10 seconden uit de ontvanger. Daarna kan deze teruggeplaatst worden en zal de TV-ontvanger een herstart krijgen, dit kan even duren. Mocht het probleem niet zijn verholpen neem dan contact op met klantenservice@fiveth.nl. graag de onderstaande gegevens erbij vermelden:
Deze is er, klik hieronder voor de handleidingen
Handleiding afstandsbediening “standaard”
Handleiding afstandsbediening “Seki”
Handleiding afstandsbediening “One for all”
Handleiding eenvoudige afstandsbediening
Dat kan zeker, neem contact op via klantenservice@fiveth.nl. Daarbij is het handig aan te geven of het gaat om een zwarte of een grijze afstandsbediening met grote knoppen gaat.
Klik hier voor de voorbeelden.
Probeer in eerste instantie de batterijen te vervangen en kijk of de afstandsbediening daarna werkt. Werkt dit niet? Neem contact op via klantenservice@fiveth.nl en stuur een foto van de afstandsbediening mee.
Zijn er enkele knoppen die niet meer werken? Dan kan het zijn dat de afstandsbediening niet juist meer communiceert met de televisie en tv-ontvanger. Het is mogelijk om de afstandsbediening te (her)programmeren, zie de onderstaande links voor de handleiding
(her)programmeren seniorenafstandsbediening
(her)programmeren afstandsbediening MAG
Of neem contact op via klantenservice@fiveth.nl. en stuur een foto van de afstandsbediening mee.
Dat is zeker mogelijk! Wij leveren standaard een afstandsbediening die zowel gebruikt kan worden om de TV-ontvanger te bedienen als de TV. Daarnaast hebben wij een speciale “grote knoppen” afstandsbediening, die zowel ingesteld kan worden voor de TV-ontvanger als de TV.
Klik hier voor de verdere uitleg van beide afstandsbedieningen
Dit kan bij het aanmeldportaal van je desbetreffende zorginstelling op de website. Deze kun je vinden bij “aanvragen” waarbij je kunt zoeken naar je eigen zorginstelling. Hiervoor is wel een wachtwoord benodigd. Heb je deze niet? Neem dan contact op met klantenservice@fiveth.nl
Door contact op te nemen met klantenservice@fiveth.nl. Daar kan je pakketwijzigingen aanvragen.
Het is mogelijk om 3 verschillende snelheden af te sluiten: 20, 50 en 100 Mbps.
Het is mogelijk om 3 verschillende snelheden af te sluiten: 20, 50 en 100 Mbps. Indien dit gewenst is neem dan even contact op met de klantenservice@fiveth.nl.
Graag de onderstaande gegevens vermelden:
Dit is afhankelijk van het device. Meestal kan je zoeken bij instellingen naar “WiFi”. Daar komen verschillende netwerken tevoorschijn. Je ontvangt bij de oplevering van het abonnement de WiFi code alsmede de netwerknaam waarmee verbonden kan worden.
Dat is per zorginstelling afhankelijk, het minimum aantal devices is 5.
De WiFi-code wijzigen is helaas niet mogelijk.
Neem even contact op met de klantenservice@fiveth.nl. Zij hebben alle gegevens bij de hand.
Er kunnen diverse oorzaken zijn waarom je internet niet werkt. Neem contact op met de klantenservice@fiveth.nl en geef een concreet mogelijke beschrijving van het probleem.
Graag de onderstaande gegevens vermelden:
Dit kan bij het aanmeldportaal van je desbetreffende zorginstelling op de website. Deze kun je vinden bij “aanvragen” waarbij je kunt zoeken naar je eigen zorginstelling. Hiervoor is wel een wachtwoord benodigd. Heb je deze niet? Neem dan contact op met klantenservice@fiveth.nl
Door contact op te nemen met klantenservice@fiveth.nl. Daar kan je pakketwijzigingen aanvragen.
Neem contact op met de klantenservice@fiveth.nl. Geef daarin concreet aan wat de niet mogelijk is en/of niet werkt. Kan er niet ingebeld/uitgebeld worden?
Neem even contact op met de klantenservice@fiveth.nl. Geef daarin concreet aan wat de niet mogelijk is en/of niet werkt. Kan er niet ingebeld/uitgebeld worden? Of zijn er andere problemen?
Het is mogelijk om een telefoontoestel bij Fiveth te bestellen, deze wordt dan ook vrijblijvend geplaatst. Fiveth heeft meerdere telefoontoestellen speciaal voor de zorg. Klik hier voor de toestellen.
Meer info hierover? Neem even contact op met klantenservice@fiveth.nl
Fiveth heeft mogelijkheden voor het leveren van speciale telefoontoestellen voor bijvoorbeeld senioren. Klik hier voor de dienstbeschrijving en mogelijkheden. Meer info hierover? Neem even contact op met klantenservice@fiveth.nl
Ja dat is (meestal) mogelijk, wel kan het zijn dat er een extra “kastje” tussengeplaatst wordt door Fiveth, dit heeft verder geen financiële gevolgen.
In enkele gevallen is Fiveth niet verantwoordelijk voor telefonie, maar betreft dit een andere partner van de zorginstelling, daarbij kunnen dan andere afspraken gelden.
Er wordt standaard een maandbedrag in rekening gebracht voor bellen, dit is exclusief beltikken. Daarnaast is het mogelijk om een onbeperkt bellen abonnement af te sluiten.
Meer weten over de variabele beltarieven?
klik hier voor de start en tiktarieven per minuut.
Klik hier voor de start en tiktarieven per minuut.
Klik hier voor de start en tik tarieven per minuut.
Nee hier zijn geen kosten aan gebonden.
Ja dat is mogelijk. Neem contact op met de klantenservice voor extra informatie over bijvoorbeeld de kosten hiervan.
Nummerbehoud is per locatie afhankelijk. Neem contact op met onze klantenservice en vraag naar de mogelijkheden.
De verschillende pakketten zijn te vinden op de website onder “producten en diensten”. Klik hier als je de verschillende zenderpakketten wilt bekijken. Hier kan een afwijking op van toepassing zijn bij enkele zorginstellingen.
Indien het binnen dezelfde locatie is, is dat geen probleem en kunnen we dat in werking zetten, dit graag wel even aangeven bij klantenservice@fiveth.nl. Indien het binnen dezelfde organisatie is, maar op een andere locatie? Neem dan even contact op met de klantenservice@fiveth.nl. Het meenemen van het abonnement buiten de zorginstelling is niet mogelijk, dan kan het abonnement stopgezet worden.
Dat is mogelijk, neem even contact op met finance@quinnect.nl.
Dit kan bij het aanmeldportaal van je desbetreffende zorginstelling op de website. Deze kun je vinden bij “aanvragen” waarbij je kunt zoeken naar je eigen zorginstelling. Hiervoor is wel een wachtwoord benodigd. Heb je deze niet? Neem dan contact op met klantenservice@fiveth.nl
Door contact op te nemen met klantenservice@fiveth.nl. Daar kan je pakketwijzigingen aanvragen.
Is er uitleg over de factuur gewenst? Neem dan contact op via: finance@quinnect.nl
De factuur wordt automatisch per mail verstuurd. Een factuur per post in niet mogelijk.
Neem contact op met de klantenservice@fiveth.nl. Het abonnement heeft een looptijd van 12 maanden en daarna is het maandelijks opzegbaar.